Inloggen
Winkelmandje

Veelgestelde vragen

Welke betaalmogelijkheden zijn beschikbaar?

De volgende betaalmethode zijn beschikbaar in onze webshop:

Bancontact:
De meest gebruikte online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving.

Bankoverschrijving:
Het orderbedrag kan worden overgemaakt naar het IBAN-rekeningnummer NL 88 RABO 0111 5968 74 van Clean Air Optima Int. B.V. te Hengelo.
Dit dient u te doen onder vermelding van het ordernummer en uw klantnummer. Alle benodigde informatie ontvangt men in de orderbevestiging.

Creditcard:
Met de volgende creditcards kan de betaling worden voldaan: Visa, MasterCard, Maestro. De creditcardgegevens kunnen via een beveiligde SSL procedure veilig worden ingevoerd.

PayPal:
Betaal snel en eenvoudig via uw PayPal-account welke gekoppeld is aan uw bankrekening of creditcard.

SEPA
SEPA (Single Euro Payments Area) is een samenwerking tussen de Europese Unie en Europese banken en maakt het betaalverkeer in Europa makkelijker. Met een SEPA overboeking kan men een betaling verrichten via een bankoverschrijving.

SOFORT
SOFORT Banking is een variant op betalen per bank en maakt het mogelijk om vanuit verschillende landen te betalen via de eigen vertrouwde bankomgeving.

De betaling is mislukt of geweigerd

Wanneer de betaling is mislukt, adviseren wij te controleren of het bedrag is afgeschreven van de rekening. Als dit niet het geval is, kan de bestelling opnieuw worden geplaatst.
Neem contact op met onze klantenservice wanneer het bedrag wel is afgeschreven maar u geen bestelbevestiging heeft ontvangen.

Lukt het niet om de bestelling te plaatsen? Dan helpt onze klantenservice u graag verder.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen welke op werkdagen voor 16:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden (tenzij anders vermeld) via PostNL. Normaliter wordt de zending de eerst volgende werkdag aangeboden door de bezorger.

Wanneer de bestelling is verwerkt, ontvangt u een verzendbevestiging met Track&Trace waarmee u de zending kunt volgen.

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bij bestellingen tot een bestelwaarde van € 200,- rekenen wij € 4,00 verzendkosten voor zendingen binnen Nederland en België.

Kan ik de bestelling ook afhalen?

Tijdens het bestelproces kunt u ervoor kiezen om de zending af te halen bij onze locatie in Hengelo. Zodra de bestelling klaar staat, ontvangt u hier een bericht van.

Afhaaladres:
Clean Air Optima International B.V.
David Ricardostraat 9-7
7559 SH Hengelo (ov)
The Netherlands

Versturen jullie ook naar het buitenland?

De bestelling naar het buitenland versturen, is in veel gevallen mogelijk. Voor deze zendingen naar het buitenland, werken wij samen met DHL.
Hieronder vindt u meer informatie over de bezorgtijd en de verzendkosten voor zendingen naar het buitenland:

Duitsland: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-.
Frankrijk: Levertijd 1-3 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-.
Oostenrijk: Levertijd 1-3 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-.
Luxemburg: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten € 4,- bij een bestelwaarde tot € 200,-.
Zwitserland: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten CHF 4,- bij een bestelwaarde tot CHF 200,-.
Liechtenstein: Levertijd 1-2 werkdagen. Verzendkosten CHF 4,- bij een bestelwaarde tot CHF 200,-.
DHL Zone 1: Levertijd 2-4 werkdagen. Verzendkosten € 12,- bij pakket tot 5 kg of € 15,- bij een pakket zwaarder dan 5 kg.
DHL Zone 2: Levertijd 2-4 werkdagen. Verzendkosten € 13,- bij pakket tot 5 kg of € 16,- bij een pakket zwaarder dan 5 kg.
DHL Zone 3: Levertijd 2-6 werkdagen. Verzendkosten € 20,- bij pakket tot 5 kg of € 26,- bij een pakket zwaarder dan 5 kg.

DHL Zone 1: Andorra - Denemarken - Hongarije - Italië - Monaco - Polen - San Marino - Slowakije - Slovenië - Spanje - Tsjechië - Vaticaanstad - Zweden
DHL Zone 2: Bulgarije - Cyprus - Estland - Finland - Griekenland - Ierland - Kroatië - Letland - Litouwen - Malta - Portugal - Roemenië
DHL Zone 3: Albanië - Bosnië en Herzegovina - IJsland - Macedonië - Moldavië - Montenegro - Noorwegen - Servië - Oekraïne - Wit-Rusland

Alle bovengenoemde bedragen zijn inclusief BTW.

Aanmelden van een defect artikel

Wanneer een artikel defect is, kunt u dit melden via ons retourformulier. Na het versturen van het contactverzoek, ontvangt u verdere instructies per e-mail.

Kan ik een artikel retourneren?

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, heeft u het recht om binnen 30 dagen de bestelling te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Een retour kunt ook aanmelden via ons retourformulier

A guarantee for healthy indoor air quality

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen